בחירת מילות מפתח


קידום אתרים

ריקונספט התחנה הסופית בקידום אתרכם.
החברה הוקמה בשלהי 2005, ובצעד מושכל התברגה כאחת החברות המובילות בתחום הקידום אתרים והשיווק באינטרנט.
החברה מספקת פלטפורמה רחבה הכוללת את כל שירותי האינטרנט להם זקוק אתרכם.
בין שירותנו תמצאו:
-  קידום אתרים בגוגל - SEO.

-  ניהול קמפיינים בגוגל - PPC.
-  עיצוב מקצועי לאתרכם.
-  בניית אתרים עם מערכות ניהול תוכן.
-  כתיבה שיווקית וניהול תוכן.
-  אחסון אתרכם ותחזוקו השוטף.
-  והכי חשוב...
   צוות ידידותי שיעבוד איתכם ולא מולכם.

קידום אתרים

בחירת מילות מפתח - הצעד הראשון בדרך לקידום מוצלח

אחד הנושאים החשובים ביותר בקידום אתר הוא בחירת מילות מפתח נכונה.
גם אם קידמתם את אתרכם לתוצאה הראשונה בגוגל עבור מילת מפתח מסוימת, אם לא בחרתם את מילת המפתח הנכונה אתם עלולים לגלות מהר מאוד שאין כניסות לאתר והקידום היה חסר ערך.

מספר שיטות לבחירת מילות מפתח:

 

1. כבעל האתר והבעלים של העסק אותו אתה מעוניין לקדם, מי אם לא אתה יודע הכי טוב על המוצר אותו אתה משווק או השירות אותו אתה נותן, לכן בשלב הראשוני תוכל להכין רשימה של כל מילות המפתח הרלוונטיות עליהן אתה חושב, אל דאגה גם אם אתה לא בטוח שמחפשים את מילות המפתח הללו, בהמשך נשתמש בכלים סטטיסטיים מתקדמים לאימות ווידוא בחירת מילות המפתח הנכונות.
2. תוכל להיוועץ עם חברים, קרובים וכל מי שיהיה נכון להעלות רעיונות למילות מפתח שונות.
3. בדיקת מילות המפתח שבחרו המתחרים. ניכנס לאתרים מתחרים המקבילים בתחומם לאתר אותו אנו מעוניינים לקדם נקליק עם העכבר על קליק ימני ונבחר בהצג מקור , נסתכל במטה תג של האתרים האלו ונוכל לראות את כל מילות המפתח אותן הם בחרו לאתר שלהם.
4. גוגל מציע google suggest:
http://www.google.com/webhp?complete=1&hl=en
באמצעות כלי זה נקליד את מילת המפתח עליה חשבנו, וגוגל יציג צירופים נוספים עבור המילה אותה הקלדנו.
5. שימוש במילות מפתח שגויות וטעויות נפוצות.
מילות מפתח רבות מוקלדות על ידי גולשים בצורה שגויה אם זה משום החסרת אות בתוך המילה, אם זה עקב שגיאת כתיב נפוצה או משום וריאציות שונות להקלדת המילה.

דוגמאות למילות מפתח שגויות או עם טעויות נפוצות:

מוסיקה ---- מוזיקה - אפשרויות שונות להקלדת המילה
טרקטורונים ---- טרקטרונים - טעות נפוצה בהקלדת המילה, שוכחים להוסיף את ה"ו".
צמרים ---- צימרים - שוכחים להקליד את האות "י".
אוויר ---- אויר - יהיו כאלו שיקלידו עם פעמיים "ו" ויהיו כאלה שיקלידו עם "ו" אחת
צימר ---- mhnr - שוכחים להפוך את הכתיבה במקלדת מעברית לאנגלית.
טעויות נפוצות במילות מפתח נפוצות יוכלו להוסיף לנו לאתר כמות לא מבוטלת של גולשים.

 

כעת ישנה ברשותנו רשימה ארוכה של מילות מפתח הקשורות לאתר אותו אנו מעוניינים לקדם, זה הזמן לבחון לעומק מילים אלו באמצעות כלים סטטיסטים מתקדמים. כמו כן כלים אלו יציעו לנו מילות מפתח נוספות אותן נוסיף לרשימה.

הכלי הטוב ביותר הקיים היום בשוק הינו הכלי לבחירת מילות מפתח של גוגל:
https://www.adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
נכנס לכלי זה של גוגל ונקליד את מילת המפתח הרצויה מיד תופיע לנו רשימה ארוכה של מילות מפתח קשורות, הצעות נוספות , והחשוב מכל מה נפח חיפוש של כל מילה, ככל שנפח החיפוש גבוה יותר כך צפויים לנו יותר גולשים לאתר כאשר נקדם את מילת המפתח הנ"ל.
בונוס נוסף אותו אנו מקבלים באמצעות שימוש בכלי זה הינו תחרותיות המילת מפתח, חשוב לדעת שכאשר גוגל מציג את התחרותיות של המילה, מדובר על פרסום בגוגל אדוורדס (קישורים ממומנים) ואין לזה קשר לתחרותיות בתוצאות האורגניות של גוגל, למרות זאת נוכל לקבל מדד על התחרותיות הצפויה לנו בהמשך.

מילות מפתח


כעת ברשותנו הרשימה עם מילות המפתח ואנו גם יודעים את נפח החיפוש של כל מילת מפתח זה הזמן לבדיקה יותר מעמיקה, בשלב זה כמובן שכבר יש לנו מושג ראשוני עם המון מידע על מילות המפתח, אבל באפשרתנו לקבל מידע חזק הרבה יותר.
נוכל לדעת כמה מחפשים כל מילת מפתח כזאתי בדיוק עד עכשיו קיבלנו מושגים כללים הרבה, קצת , ממוצע, כמעט ולא.

כעת באפשרותנו לקבל מספרים מדויקים כמה מחפשים כל מילת מפתח.
הבדיקה נעשית על ידי הרצת קמפיין גוגל אדוורדס (פרסום בגוגל בתשלום) , את הקמפיין נריץ מספר ימים כדי לקבל אינדיקציה על מספר החיפושים של כל מילת מפתח, נוכל לראות כמה חיפשו כל מילת מפתח וכמה מתוכם נכנסו לאתר, חשוב לשים לב למיקום המודעה בגוגל אם לדוגמא מילת מפתח מסוימת ממוקמת במיקום 23, מספר החיפושים מציג בעצם כמה פעמים ראו את המודעה שלכם אם המודעה ממוקמת רק בעמוד הרביעי המידע שיתקבל לא יהיה מדויק כלל, כדי להתגבר על מכשול זה נציע עלות גבוהה לקליק לשם הבטחה כי נהיה בכל מילות המפתח בעמוד הראשון, אל תירתעו מכך המידע הזה שווה המון.
לאחר מספר ימים נסיים את הקמפיין ונתחיל לברור את מילות המפתח לקידום.
נזכור כעת לכל מילת מפתח יש לנו מידע כמה חיפשו, כמה המילה תחרותית, כמה אנשים נכנסו אלינו לאתר דרך המילת מפתח הנ"ל.
נוריד את המילות מפתח עם מספר חיפושים מועט.
זה הזמן לבדוק לעומק את מילות המפתח הלא רלוונטיות לאתר, גם אם מילת מפתח מחפשים אותה הרבה פעמים אם ההקשר שלה לאתר חלש לא נשיג את יעדינו בהשגת הגולש, שנייה אחרי שהגולש יכנס לאתר הוא ייצא ממנו מכיוון שלא מצא את מבוקשו.
כעת יש בידינו רשימה מצומצמת יותר של מילות מפתח.

זה הזמן לעבור לאסטרטגית שימוש במילות מפתח מתוחכמת ונכונה.

כתבה בנושא בחירת מילות מפתח - אסטרטגיה לבחירת מילות מפתח בצורה הנכונה ביותר לקידום האתר.
כתבה בנושא מילות מפתח נוספות - דרכים נוספות לבחירת מילות מפתח.

ליצירת קשר עימנו:
באפשרותכם להשאיר פרטים, ונציג שלנו יחזור אליכם תוך 24 שעות.
שם מלא
טלפון
Email
אתר

או בטלפון:
משרד - 077-3500420
סלולר - 052-5327590

צימרים | כל הזכויות שמורות - ריקונספט קידום אתרים - 2009